Het in Utrecht gevestigde Businesscoach NL heeft twee nieuwe businesscoaches aan boord gehaald: Ernest Hoen en Martijn Wijnen.

Businesscoach NL is een netwerk van adviseurs en coaches die jarenlange ervaring in het vak achter hun naam hebben staan. Deze professionals hebben hun sporen verdiend in het bedrijfsleven door mkb-bedrijven (tot 100 werknemers) te adviseren en coachen over hoe zij hun doelstellingen, vaak met een groeicompenent, kunnen realiseren. Businesscoach NL biedt programma’s gericht op onder meer het opstellen van strategische plannen, groeisprints en coaching voor bestuurders.

“We helpen mkb-ondernemers groeien. We lossen daarbij niet alleen de belangrijkste knelpunten direct op, maar leren ondernemers nieuwe vaardigheden en strategieën aan, waarmee ze zelf de bedrijfsgroei realiseren die ze voor ogen hebben. Met behulp van effectieve training en coaching breiden ze in een snel tempo hun ondernemersskills fors uit”, legt oprichter Bart van den Belt uit.

Recent heeft Businesscoach NL twee nieuwe en ervaren partners aan boord gehaald: Ernest Hoen en Martijn Wijnen. Beiden nemen jarenlange ondernemers- en managementervaring mee naar hun nieuwe werkgever.

Ernest Hoen is sinds 2017 actief als zelfstandig ondernemer. Als eigenaar en managing director runt hij UniePlaza, een congres- en vergaderlocatie gelegen in het midden van het land. Daarvoor was hij enkele jaren werkzaam voor Echo Advies, waar hij zich richtte op onder meer business development, strategie, finance en operations.

Eerder in zijn loopbaan was hij actief als directielid bij opleider Schouten & Nelissen, en als business Controller bij voedingsbedrijf Numico en softwarebedrijf Oracle.

Volgens Businesscoach NL houdt Hoen van “aanpakken, doorzetten en resultaat boeken”. Over zijn nieuwe rol zegt hij: “Het is mijn passie om mkb-ondernemers zelf tot inzichten te laten komen, door hen en de organisatie een spiegel voor te houden. Vervolgens kun je tot actie overgaan en de onderneming verbeteren en laten groeien, en zo een sterkere leider worden.” 

Martijn Wijnen is een ervaren senior strategisch adviseur. Vanuit zijn eigen onderneming heeft hij de afgelopen jaren diverse interim management- en commerciële management- en coachingsrollen vervuld, vooral binnen en voor mkb-bedrijven.

Eerder in zijn loopbaan heeft Wijnen zich ingezet voor meerdere grote internationale labels zoals L’Oréal en McGregor, die hij heeft geholpen met het uitbouwen van hun merken. In zijn laatste rol als Sales Director bij McGregor was hij commercieel eindverantwoordelijk voor de wholesale divisie in Nederland en diverse exportlanden. Bij L’Oreal fungeerde hij onder meer als brand manager, en heeft hij mogen bijdragen aan tal van productlanceringen en marketingcampagnes.

Zijn ruime ervaring zal Wijnen bij Businesscoach NL blijven inzetten voor mkb-ondernemingen. Businesscoach NL over zijn toegevoegde waarde: “Overal waar hij komt en succes ziet, valt Martijn één ding op: alleen de ondernemers die oprecht met plezier aan hun bedrijf werken, leveren topprestaties. Een inzicht waar hij nu als businesscoach ook andere mkb-ondernemers bij helpt, zodat zij hun bedrijf kunnen laten groeien.”

Bron: consultancy.nl

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *